REGULAMIN SKLEPU LAVIEBUTIK.PL

§1 Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.laviebutik.pl prowadzony jest przez Jolantę Maksymiak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Arka Jolanta Maksymiak, z siedzibą przy ul. Ks. Jana Kapicy 16B, 41-106 Siemianowice Śląskie, NIP: 6431035360, REGON: 243315474, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym warunki składania zamówień, dostawy, płatności, odstąpienia od umowy, reklamacji, wymian, a także zasady ochrony danych osobowych i odpowiedzialność stron.

3. Każdy Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem przed dokonaniem zakupu. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich jego postanowień.

§2 Definicje

1. Sklep inter­ne­towy – ser­wis inter­ne­towy pro­wa­dzony przez Arka Jolanta Maksymiak dostępny pod adre­sem www.laviebutik.pl umoż­li­wia­jący Klien­tom skła­da­nie zamó­wień na pro­dukty ofe­ro­wane przez Sprze­dawcę.

2. Sprze­dawca – Jolanta Maksymiak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Arka Jolanta Maksymiak z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, ul. Ks. Jana Kapicy 16B, 41-106 wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6431035360, REGON: 243315474.

3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jed­nostka orga­ni­za­cyjna nieposia­da­jąca oso­bo­wo­ści praw­nej, która korzy­sta ze Sklepu inter­ne­to­wego, w tym doko­nuje zakupu Pro­duk­tów na zasa­dach okre­ślo­nych w Regu­la­minie.

5. Regu­la­min – niniej­szy doku­ment okre­ślający zasady korzy­sta­nia ze Sklepu inter­ne­to­wego, w tym skła­da­nia zamó­wień, reali­za­cji umów sprze­daży, prawa i obo­wiązki Klien­tów oraz Sprze­dawcy, a także zasady postę­po­wa­nia rekla­ma­cyj­nego.

6. Pro­dukt – rzecz ruchoma, którą można nabyć w Skle­pie inter­ne­towym, w szcze­gól­no­ści odzież i akce­so­ria ofe­ro­wane przez Sprze­dawcę.

7. Umowa sprze­daży – umowa zawarta na odle­głość mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego, któ­rej przedmio­tem jest zakup Pro­duk­tów.

8. Zamó­wie­nie – oświad­cze­nie woli Klienta skła­dane za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego, zmie­rza­jące bez­po­śred­nio do zawar­cia Umowy sprze­daży, okre­ślające rodzaj i liczbę zama­wia­nych Pro­duk­tów, spo­sób dostawy oraz płat­no­ści.

9. Konto Klienta – panel przypisany indywidualnie do Klienta po rejestracji danych w systemie Sklepu internetowego, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności strony internetowej Sklepu.

10. Newsletter – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz promocji w Sklepie internetowym, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w polu „Newsletter”.

11. Dane kontaktowe – następujące dane, za pomocą których Klient ma możliwość skontaktowania się ze Sklepem internetowym: adres email: butik@laviebutik.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00, pod numerem telefonu +48 790 600 719.

12. Dzień robo­czy – każdy dzień od ponie­działku do piątku, z wyłą­cze­niem dni usta­wowo wol­nych od pracy.

§3 Składanie zamówień

1. Zamó­wie­nia w skle­pie inter­ne­towym można skła­dać przez całą dobę, 7 dni w tygo­dniu, za pośred­nic­twem for­mu­la­rza zamó­wie­nia dostęp­nego na stro­nie inter­ne­to­wej sklepu.

2. Klient ma moż­li­wość zło­że­nia zamó­wie­nia jako zare­je­stro­wany użyt­kow­nik lub jako gość.

3. Pro­ces skła­da­nia zamó­wie­nia obej­muje wybór pro­duk­tów, doda­nie ich do koszyka, okre­śle­nie pre­fe­ro­wa­nej metody dostawy i płat­no­ści oraz poda­nie nie­zbęd­nych danych. Klient ponosi odpo­wie­dzial­ność za popraw­ność poda­nych infor­ma­cji, które są nie­zbędne do reali­za­cji zamó­wie­nia.

4. Po zło­że­niu zamó­wie­nia Klient otrzy­muje auto­ma­tyczne potwier­dze­nie na adres e-mail podany pod­czas skła­da­nia zamó­wie­nia. Potwier­dze­nie zawiera szcze­góły zamó­wie­nia, łączną kwotę oraz wybraną opcję dostawy.

5. W przy­padku wystą­pie­nia nie­ści­sło­ści w poda­nych danych, braku dostęp­no­ści pro­duk­tów lub koniecz­no­ści potwier­dze­nia szcze­gó­łów zamó­wie­nia, sklep zastrzega sobie prawo do kon­taktu z Klien­tem. Jeśli kon­takt okaże się nie­moż­liwy, sklep może wstrzy­mać reali­za­cję zamó­wie­nia do czasu wyja­śnie­nia wąt­pli­wo­ści lub je anu­lo­wać.

6. Zamówienie może zostać zmodyfikowane wyłącznie do momentu jego realizacji. Po przystąpieniu do realizacji zamówienia wszelkie zmiany, w tym dotyczące zawartości koszyka, nie będą możliwe. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dokonania modyfikacji w przypadku braku możliwości jej wprowadzenia lub niedostępności produktów będących przedmiotem proponowanej zmiany.

7. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili złożenia przez Klienta zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego, poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”. Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty.

§4 Anulowanie zamówień

1. Klient ma moż­li­wość anu­lo­wa­nia zamó­wie­nia wyłącz­nie poprzez kon­takt z Biu­rem Obsługi Klienta. Wnio­sek o anu­lo­wa­nie powi­nien zostać zgło­szony nie­zwłocz­nie po doko­na­niu zakupu. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy anu­lo­wa­nia zamó­wie­nia, jeśli pro­ces jego reali­za­cji już się roz­po­czął.

2. Zgło­sze­nie chęci zwrotu zamó­wie­nia, w przy­padku wybra­nia opcji odbioru oso­bi­stego, nie jest rów­no­znaczne z jego anu­lo­wa­niem. W celu anu­lo­wa­nia zamó­wie­nia Klient zobo­wią­zany jest do bez­po­śred­niego kon­taktu z Biu­rem Obsługi Klienta.

§5 Dostawa i realizacja zamówień

1. Klient ma moż­li­wość wyboru jed­nej z nastę­pu­ją­cych metod dostawy:
– InPost Paczkomat przedpłata –  koszt 14 zł
– InPost Kurier przedpłata –  koszt 18 zł
– InPost Paczkomat pobranie – 18 zł
– InPost Kurier pobranie – 20 zł

2. Koszt dostawy zosta­nie doli­czony do łącz­nej kwoty zamó­wie­nia i wyświe­tlony przed fina­li­za­cją zakupu.

3. Zamó­wie­nia na tere­nie Pol­ski o war­to­ści powy­żej 300 zł są objęte dar­mową wysyłką.

4. Zamó­wie­nia są kom­ple­to­wane, pako­wane i przy­go­to­wy­wane do wysyłki w ciągu 1-3 dni robo­czych od momentu roz­po­czę­cia ich reali­za­cji, o ile w opi­sie pro­duktu lub pod­czas skła­da­nia zamó­wie­nia nie podano innego ter­minu.

5. W okre­sach pro­mo­cyj­nych czas reali­za­cji zamó­wień może ulec wydłu­że­niu.

6. O nada­niu prze­syłki Klient otrzyma informację drogą mailową.

7. Sklep nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za opóź­nie­nia w dosta­wie wyni­ka­jące z dzia­ła­nia firm kurier­skich, siły wyż­szej (np. warunki atmos­fe­ryczne, strajki) lub błęd­nie poda­nych przez Klienta danych adre­so­wych.

8. W przypadku zamówień z wybraną formą płatności przy odbiorze („za pobraniem”), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do uprzedniego kontaktu z Klientem za pośrednictwem wiadomości SMS lub telefonicznie w celu potwierdzenia gotowości do odbioru przesyłki.

9. Realizacja zamówienia z formą płatności „za pobraniem” następuje wyłącznie po uzyskaniu od Klienta wyraźnego potwierdzenia, że zobowiązuje się on do odbioru przesyłki w przewidywanym terminie doręczenia, określonym zgodnie z deklarowanym czasem dostawy przewoźnika.

10. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Klienta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu otrzymania wymaganego potwierdzenia lub – w przypadku jej dalszego braku – do anulowania zamówienia.

11. W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki pobraniowej, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Klienta zwrotu poniesionych kosztów nadania oraz zwrotu przesyłki. Klient nie zostanie obciążony kwotą wyższą niż rzeczywiście poniesione przez Sprzedawcę koszty usług kurierskich.

12. Złożenie zamówienia z formą płatności „za pobraniem” stanowi akceptację przez Klienta powyższych postanowień.

§6 Odbiór osobisty

Zamó­wie­nia z odbio­rem oso­bi­stym są przy­go­to­wy­wane w ciągu 1-3 dni robo­czych od momentu prze­ka­za­nia zamó­wie­nia do reali­za­cji.

2. O możliwości odbioru zamówienia Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail. Odbiór zamówienia jest możliwy wyłącznie po otrzymaniu takiego powiadomienia. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wydania zamówienia, jeżeli nie zostało ono jeszcze przygotowane, a stosowna informacja nie została przekazana Klientowi.

3. Odbiory osobiste realizowane są wyłącznie w siedzibie znajdującej się w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Ks. Jana Kapicy 16B, 41-106. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–16:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i świąt.

§7 Płatności

1. Sklep ofe­ruje róż­no­rodne metody płat­no­ści, umoż­li­wiające Klien­tom doko­na­nie zakupu w wygodny dla nich spo­sób. Dostępne opcje to:
a) Prze­lew tra­dy­cyjny na rachu­nek ban­kowy sprze­dawcy
b) Płat­ność za pośred­nic­twem elek­tro­nicz­nych sys­te­mów płat­no­ści, w tym:
– Blik
– PayPal
– PayPo
– Przelewy24

2. W przy­padku wyboru płat­no­ści prze­lewem tradycyjnym, wpłaty należy doko­nać na poniż­sze dane:
Arka Jolanta Maksymiak
Bank Millenium
90116022020000000359793039
W tytule prze­lewu Klient zobo­wią­zany jest wpi­sać: „Zamó­wie­nie nr …”.

3. Każde zamó­wie­nie musi być opła­cone osob­nym prze­lewem. Prze­lewy zawie­ra­jące błędny numer zamó­wie­nia lub obej­mu­jące płat­ność za kilka zamó­wień mogą zostać anu­lo­wane.

4. Płat­ność za zamó­wie­nie powinna zostać doko­nana nie­zwłocz­nie po jego zło­że­niu. Jeśli w ciągu 2 dni robo­czych sklep nie odno­tuje wpłaty, zamó­wie­nie może zostać anu­lo­wane.

5. Dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego dołączany jest do każdej przesyłki i znajduje się wewnątrz paczki. Dokument ten stanowi podstawę ewentualnych zwrotów, wymian, reklamacji oraz potwierdzenie zawarcia transakcji.

6. Klient może wyrazić chęć otrzymania faktury VAT w momencie składania zamówienia, wskazując to w polu “Uwagi do zamówienia” wraz z kompletnymi danymi. Brak takiej informacji nie uniemożliwia późniejszego wystawienia faktury, jednak może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Faktura może być wystawiona najpóźniej w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

§8 Informacje o produktach

1. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego produktu, co nie stanowi podstawy do reklamacji.

2. Zastrzegamy sobie prawo do zamieszczania istotnych informacji dotyczących oferowanych produktów, w tym ich opisu, informacji, wymiarów oraz innych cech mogących mieć znaczenie dla Klienta. Przed dokonaniem zakupu Klient ma obowiązek zapoznania się z pełnym opisem produktu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich zawartych w nim informacji.

3. Produkty dostępne w przedsprzedaży są oznaczone w opisie wraz z przewidywanym terminem wysyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do jego zmiany z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

§9 Reklamacje

1. W przy­padku otrzy­ma­nia towaru nie­zgod­nego z zamó­wie­niem, uszko­dzo­nego lub wadli­wego, Klient ma prawo do zło­że­nia rekla­ma­cji.

2. Klient jest zobo­wią­zany do zgło­sze­nia rekla­ma­cji nie­zwłocz­nie po stwier­dze­niu wady lub nie­zgod­no­ści, jed­nak nie póź­niej niż w ciągu 2 lat od daty otrzy­ma­nia prze­syłki.

3. Pro­dukty napra­wiane lub mody­fi­ko­wane przez Klienta we wła­snym zakre­sie, tracą prawo do rekla­ma­cji.

4. Przed ode­sła­niem rekla­mo­wa­nego pro­duktu, Klient pro­szony jest o prze­sła­nie zdjęć poglą­do­wych, które umoż­li­wią wstępną wery­fi­ka­cję uszko­dze­nia lub wady. Zdję­cia te należy prze­słać na adres e-mail butik@laviebutik.pl  wraz z krót­kim opi­sem pro­blemu, nume­rem zamó­wie­nia oraz doku­mentem potwier­dza­ją­cym zakup (paragon fiskalny lub potwier­dze­nie płat­no­ści).

5. Odsy­ła­jąc pro­dukt, Klient zobli­go­wany jest do wypeł­nie­nia for­mu­la­rza rekla­ma­cyj­nego dostęp­nego do pobra­nia na stro­nie inter­ne­to­wej Sklepu i dołącze­nia go do paczki.

6. Koszt wysyłki rekla­mo­wa­nego pro­duktu do sklepu jest zwra­cany Klien­towi, jeśli rekla­ma­cja zosta­nie uznana za zasadną. W takim przy­padku, jeśli ode­słany pro­dukt zosta­nie wymie­niony na nowy sklep pokrywa rów­nież koszt ponow­nej wysyłki pro­duktu do Klienta.

7. W przy­padku uzna­nia rekla­ma­cji za nie­za­sadną, Klient jest zobo­wią­zany do opła­ce­nia kosztów za trans­port lub do oso­bi­stego ode­bra­nia pro­duktu. Koszty wysyłki pro­duktu do sklepu oraz ewen­tu­al­nej ponow­nej wysyłki pro­duktu do Klienta w przy­padku nega­tyw­nego roz­pa­trze­nia rekla­ma­cji są pokry­wane przez Klienta.

8.  Sklep zobo­wią­zuje się do roz­pa­trze­nia rekla­ma­cji w ciągu 14 dni od daty otrzy­ma­nia rekla­mo­wa­nego pro­duktu. O decy­zji doty­czącej rekla­ma­cji Klient zosta­nie poin­for­mo­wany drogą mailową lub telefoniczną (w zależności od preferowanej metody kontaktu, wcześniej zdeklarowanej w formularzu reklamacyjnym). Jeśli rekla­ma­cja zosta­nie uznana za zasadną, sklep podej­mie dzia­ła­nia takie jak wymiana pro­duktu na nowy lub zwrot środ­ków.

9. W przy­padku zwrotu środ­ków w ramach rekla­ma­cji, środki zostaną prze­ka­zane na konto, z któ­rego otrzy­ma­li­śmy wpłatę za zamó­wie­nie lub na inne wskazane przez Klienta.

10. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta za niezgodność towaru z umową zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 i następne. Rękojmia przysługuje niezależnie od ewentualnych gwarancji producenta.

§10 Zwroty

1. Klient ma prawo do zwrotu zaku­pionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzy­ma­nia prze­syłki bez poda­nia przy­czyny, zgod­nie z Ustawą o pra­wach kon­su­menta z dnia 30 maja 2014 r.

2. W przy­padku, gdy Klient otrzyma uszko­dzony pro­dukt ma obo­wią­zek nie­zwłocz­nie poin­for­mo­wać o tym Sklep, kon­taktując się mailowo na adres butik@laviebutik.pl Kon­takt powi­nien nastą­pić przed dostar­cze­niem pro­duktu do zwrotu. W zgło­sze­niu należy dokład­nie opi­sać rodzaj uszko­dze­nia i jeśli to moż­liwe załą­czyć zdję­cia poglą­dowe. Brak wcze­śniej­szego zgło­sze­nia uszko­dze­nia może skut­ko­wać uzna­niem wady za wyni­ka­jącą z winy Klienta.

3. Klient jest zobo­wią­zany do pobra­nia for­mu­la­rza zwrotu dostęp­nego na stro­nie inter­ne­to­wej Sklepu w zakładce „ZWROTY I REKLAMACJE” i dołącze­nia go do paczki ze zwra­canym pro­duktem. For­mu­larz może być zarówno wydru­ko­wany, jak i odręcz­nie prze­pi­sany.

4. Przed ode­sła­niem rekla­mo­wa­nego pro­duktu, Klient pro­szony jest o prze­sła­nie zdjęć poglą­do­wych, które umoż­li­wią wstępną wery­fi­ka­cję uszko­dze­nia lub wady. Zdję­cia te należy prze­słać na adres e-mail butik@laviebutik.pl  wraz z krót­kim opi­sem pro­blemu, nume­rem zamó­wie­nia oraz doku­mentem potwier­dza­ją­cym zakup (paragon fiskalny lub potwier­dze­nie płat­no­ści).

5. Zwracane produkty należy wysłać do siedziby firmy znajdującej się w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Ks. Jana Kapicy 16B, 41-106.

6. Klient ma prawo wyboru prze­woź­nika, za pośred­nic­twem któ­rego paczka zosta­nie zwró­cona.

7. Sklep nie jest zobo­wią­zany do odbioru paczek za pobra­niem, z punk­tów zewnętrz­nych ani paczek awi­zo­wa­nych.

8. Sklep nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za paczki nadane przez Klienta we wła­snym zakresie.

9. Klient ma obo­wią­zek odpo­wied­niego zabez­pie­cze­nia zwra­canego towaru przed uszko­dze­niem pod­czas trans­portu. Pro­dukty mogą być zapako­wane w dowolne opa­ko­wa­nie, jed­nak należy zadbać o ich ochronę w trak­cie wysyłki.

10. Zwroty są wery­fi­ko­wane i wpro­wa­dzane do sys­temu w kolej­no­ści chro­no­lo­gicz­nej, według daty otrzy­ma­nia prze­syłki zwrot­nej.

11. W ciągu 14 dni od momentu otrzy­ma­nia prze­syłki zwrot­nej, Klient otrzyma zwrot środ­ków na konto, z któ­rego doko­nano płat­no­ści za zamó­wie­nie lub na inne wcześniej wskazane przez Klienta.

12. Sklep zastrzega sobie prawo do indywidualnej weryfikacji stanu zwracanego towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń niezgłoszonych uprzednio przez Klienta, Sklep może skontaktować się z Klientem w celu wyjaśnienia sytuacji. W razie uzasadnionych wątpliwości co do przyczyny uszkodzenia, Sklep może zaproponować jedną z opcji: zwrot produktu na koszt Klienta lub przyjęcie produktu ze zmniejszeniem jego wartości, odpowiadającym kosztom przywrócenia do stanu pierwotnego.

13. Zwrot t-shirtów zakupionych w zestawie promocyjnym (-15% przy zakupie 3 sztuk lub więcej)

W przypadku zakupu produktów w zestawie objętym promocją „-15% przy zakupie minimum 3 sztuk”, możliwy jest zwrot wyłącznie całego zestawu, tj. wszystkich produktów objętych promocją. Zwrot pojedynczych sztuk z zestawu nie jest możliwy. Oznacza to, że aby dokonać zwrotu i otrzymać pełny zwrot środków, Klient musi odesłać wszystkie produkty zakupione w ramach danego zestawu promocyjnego.

§11 Wymiana towaru

1. Klient ma prawo do wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem skorzystania z prawa wymiany jest zachowanie towaru w stanie niezmienionym oraz spełnienie pozostałych warunków określonych w niniejszym Regulaminie. Prawo to nie dotyczy produktów, które zostały wykonane na specjalne zamówienie lub zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.

2. Przed dokonaniem wymiany Produktu, Klient zobowiązany jest do skontaktowania się z obsługą Sklepu drogą mailową lub telefoniczną. W celu zrealizowania procesu wymiany konieczne jest przedstawienie numeru zamówienia, dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub potwierdzenia płatności oraz szczegółowych informacji dotyczących Produktu, który ma zostać wymieniony. Po potwierdzeniu dostępności zamiennika, Klient otrzyma dalsze instrukcje dotyczące zwrotu Produktu oraz wymiany na nowy Produkt.

3. Produkt, który ma zostać wymieniony, musi być odesłany na adres Sklepu w stanie nienaruszonym, z kompletem metek oraz bez jakichkolwiek śladów użytkowania. Produkt powinien być w takim stanie, w jakim został otrzymany przez Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany, jeśli Produkt będzie nosił ślady użytkowania, uszkodzeń mechanicznych lub nie będzie kompletny.

4. Koszty przesyłki związane z wymianą Produktu (zarówno koszty odesłania Produktu do Sklepu, jak i koszty dostarczenia wymienionego Produktu do Klienta) ponosi Klient. Sklep nie pokrywa kosztów przesyłki, chyba że wymiana wynika z pomyłki Sklepu lub wadliwego Produktu. Klient jest zobowiązany do zabezpieczenia Produktu przed wysyłką w sposób gwarantujący jego dotarcie w stanie nienaruszonym. W przypadku uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki, odpowiedzialność ponosi Klient.

§12 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

1. Zgod­nie z Ustawą o pra­wach kon­su­menta, prawo do odstą­pie­nia od umowy nie przy­słu­guje w odnie­sie­niu do niektó­rych Pro­duk­tów. W szcze­gól­no­ści, prawo odstą­pie­nia nie przy­słu­guje w przy­padku:

• Pro­duk­tów dostar­czo­nych w zapie­czę­to­wa­nym opa­ko­wa­niu, któ­rych po otwar­ciu opa­ko­wa­nia nie można zwró­cić ze względu na ochronę zdro­wia lub ze wzglę­dów higie­nicz­nych, jeśli opa­ko­wa­nie zostało otwarte po dostar­cze­niu.
• Produktów nie­pre­fa­bry­ko­wa­nych, wypro­du­ko­wa­nych według spe­cy­fi­ka­cji kon­su­menta lub słu­żące zaspo­ko­je­niu jego zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­nych potrzeb.
• Pro­duk­tów, które po dostar­cze­niu, ze względu na swój cha­rak­ter, zostają nie­roz­łącz­nie połą­czone z innymi rze­czami.
• Usług, które zostały w pełni wyko­nane za wyraźną zgodą kon­su­menta, jeżeli świad­cze­nie roz­po­częło się za jego wyraźną zgodą, po poin­for­mo­wa­niu kon­su­menta o utra­cie prawa odstą­pie­nia od umowy.

2. W przy­pad­kach, gdy prawo odstą­pie­nia od umowy nie przy­słu­guje, Sklep wyraź­nie infor­muje Klienta o tym fak­cie przed doko­na­niem zakupu, a Klient jest zobo­wią­zany do zaak­cep­to­wa­nia tych warun­ków przed fina­li­za­cją zamó­wie­nia.

 §13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Klient będący kon­su­men­tem ma prawo do skorzy­sta­nia z poza­są­do­wych spo­so­bów roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji i docho­dze­nia rosz­czeń. Ozna­cza to, że w razie sporu zwią­za­nego z zaku­pem doko­nanym w Skle­pie inter­ne­towym, kon­su­ment może skorzy­stać z pro­ce­dur media­cji lub arbi­trażu pro­wa­dzonych przez insty­tu­cje zewnętrzne.

2. Sklep laviebutik.pl dokłada wszelkich starań, aby ewentualne spory z Klientami rozwiązywane były polubownie, z uwzględnieniem zasad rzetelnego obrotu handlowego oraz obowiązujących przepisów prawa.

3. Kon­su­ment może skorzy­stać z pomocy Rzecz­nika Praw Kon­su­menta, który jest dostępny przy powia­to­wych i miej­skich urzę­dach kon­su­menc­kich. Ponadto, Klient może zło­żyć skargę poprzez euro­pej­ską plat­formę ODR (Online Dispute Reso­lu­tion), dostępną pod adre­sem: https://ec.europa.eu/con­su­mer­s/odr.

4. W przy­padku braku polu­bow­nego roz­wią­za­nia sporu, wszel­kie spory wyni­ka­jące z umowy sprze­daży będą roz­strzy­gane przez sąd wła­ściwy miej­scowo i rze­czowo zgod­nie z prze­pi­sami obo­wią­zującego prawa.

§14 Biuro Obsługi Klienta

1. Biuro Obsługi Klienta jest czynne w godzi­nach 9:00–16:00 od ponie­działku do piątku.

2. Kon­takt z Biu­rem Obsługi Klienta moż­liwy jest drogą elek­tro­niczną na adres e-mail: butik@laviebutik.pl lub tele­fo­nicz­nie pod nume­rem: 790 600 719

3. Biuro nie obsłu­guje nume­rów pry­wat­nych.

§15 Ochrona Danych Osobowych

1. Admi­ni­stra­to­rem danych oso­bo­wych Klien­tów Sklepu inter­ne­to­wego jest Arka Jolanta Maksymiak.  Dzia­łamy zgod­nie z ustawą o ochro­nie danych oso­bo­wych oraz innymi obo­wią­zującymi prze­pi­sami prawa.

2.  Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celach związanych z realizacją zamówień, w szczególności w zakresie obsługi płatności, dostawy Produktów, kontaktu z Klientem oraz rozpatrywania reklamacji. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

3. Klient ma prawo do dostępu do swo­ich danych oso­bo­wych, ich popra­wia­nia oraz żąda­nia ich usu­nię­cia, o ile nie jest to sprzeczne z obo­wiąz­kami praw­nymi.

§16 Newsletter

1. Klient ma możliwość dobrowolnego zapisania się do usługi newslettera oferowanej przez Sklep, polegającej na przesyłaniu informacji handlowych, promocyjnych oraz marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).

2. Zapis do newslettera odbywa się poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola zgody w formularzu rejestracyjnym lub dedykowanym formularzu zapisu, dostępnym na stronie internetowej Sklepu. Zgoda na otrzymywanie newslettera jest całkowicie dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta.

3. Sklep oferuje jednorazowy kod na pierwsze zakupy w zamian za zapis do newslettera. Aktualna oferta obejmuje kod uprawniający do 10% rabatu na cały asortyment oraz darmowej wysyłki.

4. Dane osobowe Klienta podane podczas zapisu do newslettera przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Administratorem danych osobowych jest właściciel Sklepu, którego dane znajdują się w §1 niniejszego Regulaminu.

5. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia.

6. Rezygnacja z otrzymywania newslettera możliwa jest w każdej chwili, bez podawania przyczyny, poprzez kliknięcie linku rezygnacyjnego zawartego w stopce każdej wiadomości e-mail wysyłanej w ramach newslettera lub poprzez kontakt z obsługą Sklepu.

 §17 Prawa Autorskie i Własność Intelektualna

1. Wszelkie treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu, w tym teksty, zdjęcia, grafiki, logotypy, materiały wideo, opisy produktów oraz inne materiały (w tym kod źródłowy strony internetowej), są chronione prawem autorskim oraz innymi prawami własności intelektualnej, których właścicielem jest Arka Jolanta Maksymiak.

2. Zabrania się kopiowania, reprodukowania, modyfikowania, publikowania, dystrybuowania lub wykorzystywania jakichkolwiek materiałów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu w celach komercyjnych lub niekomercyjnych, bez wyraźnej
zgody właściciela praw autorskich.

3. Klienci i użytkownicy strony zobowiązują się do niewykorzystywania jakiejkolwiek części zawartości strony internetowej Sklepu w sposób, który narusza prawa autorskie, prawa własności intelektualnej lub inne prawa osób trzecich.

4. Jakiekolwiek użycie materiałów z tej strony bez zgody właściciela praw autorskich, w tym nieautoryzowane kopiowanie, publikowanie, czy wykorzystywanie treści w celach marketingowych lub komercyjnych, stanowi naruszenie prawa i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.

5. Sklep laviebutik.pl zastrzega sobie prawo do podjęcia działań prawnych w przypadku naruszenia swoich praw autorskich, w tym dochodzenia roszczeń od osób, które niezgodnie z prawem kopiują, rozpowszechniają lub wykorzystują materiały ze strony internetowej Sklepu.

6. Klienci i użytkownicy strony są zobowiązani do niepodejmowania działań mogących zakłócać prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej Sklepu, w tym próby nieautoryzowanego dostępu do jej systemów, serwerów lub kont użytkowników.

§18 Zmiany Regulaminu i Postanowienia Końcowe

1. Sklep laviebutik.pl zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu, chyba że w treści zmienionego Regulaminu wskazano inny termin ich wejścia w życie.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

3. Wszelkie spory wynikłe z umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Klientem a Sklepem będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.